[D66] Eurofilisne & Nationalisme, oorlog & vrede ?

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Sep 21 14:30:00 CEST 2022

Er is geen redelijk alternatief meer dat de beide kanten kan temperen.
Die luisteren toch niet. Bovendien, als je begint over 'volk' dan is het
redelijke al snel weg. Het volk, de massa is een gevaarlijk beest. De
politieke emoties, de belangen en de driften hebben de overhand op de
rede. We moeten ons eerder afvragen of er nog een ander onredelijk
alternatief is nu de rede uitgeschakeld is. Ik hintte al op een
afscheiding van Limburg, maar ja das ook al zoiets. Alvast maar de
vluchtlijnen naar Benito Juarez (MEX) in de gaten houden.

Kan mij dit Europees continent nog schelen. WO3 wordt uitgevochten op
het slagveld van Europa...

René Oudeweg