[D66] Kernoorlog weer een stapje dichterbij

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Sep 21 11:40:34 CEST 2022

Wilders, thans aan het woord tijdens de APB, heeft het kabinet
aangegeven op grond van het plegen van een ambtmisdrijf. Probleem is dat
jij volstrekt gelijk heeft.

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> En Fluks trapt erin en tevens lid van een partij die momenteel zijn
> antipartij is.

D66 - en niet ik - is volkomen de koers kwijt. D66 zou voor de
democratie moeten zijn maar lijkt haar te hebben afgezworen.

De meeste mensen die ik ken gaan rechts stemmen (meestal BBB). Zelf stem
ik of D66 (omdat ik lid ben) of ik stem niet. Want ik ben niet rechts.
Dan nog liever SP of Omzigt.