[D66] Kernoorlog weer een stapje dichterbij

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Sep 21 11:21:17 CEST 2022

De 'volksvrienden' hebben weer het hoogste woord. Waarom emigreren we
het volk niet naar Volkel? Het woord volk suggeert een eenheid die er
nooit was. Het is alleen maar koopkrachtgekanker van een moreel
vervallen en diep verscheurd land. Oftwel, het gaat weer nergens over
dan over de homo economicus. En Fluks trapt erin en tevens lid van een
partij die momenteel zijn antipartij is. Het heeft geen zin om je achter
het volk te  verschuilen. Er is geen volk. Ik heb gisteren ook geen volk
gezien...