[D66] Free Thijs Hermans!

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon Sep 19 09:16:46 CEST 2022

In een psychotische ontregeling heb je geen vrije wil. Protentie werkt
niet goed. Dan sind 'die Gedanken nicht Frei'.

Dat een OM een onmenselijk instituut is wisten we al. Maar ja, de hele
Nederlandse samenleving is door en door verrot en dan is komt zo'n scape
goat als Thijs die Hollandse Hufters wel goed uit.

Misschien ben ik wel de volgende scape goat. Oh, nee, dat was ik al.

R.O.