[D66] Covid Vaccine Destroys Natural Immunity, NEJM Study Shows

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Sep 13 13:54:24 CEST 2022

Ik heb me destijds goed geïnformeerd, en ook net op tijd anders had ik
wel eens de gedachte 'baat het niet dan schaadt het niet' kunnen denken.
Er komen steeds meer verhalen en feiten bovendrijven die de MSM bewust
niet geeft. Ik voorspel over een tijd wel weer een nieuwe parlementaire
enquete... Niet dat het iets oplost.