[D66] Covid Vaccine Destroys Natural Immunity, NEJM Study Shows

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Sep 13 13:23:38 CEST 2022

Rene Oudeweg wrote:
> https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2209371

Hier staat het beweerde niet in.

Dus maar even gekeken naar The Daily Sceptic,
   https://dailysceptic.org
Hier wordt van alles beweerd ipv ontkracht. Bijv. dat men dood gaat door
Covid-vaccinatie,

https://dailysceptic.org/2022/09/10/400-doctors-and-professionals-declare-international-medical-crisis-due-to-covid-vaccine-injuries-and-deaths/

Men moet voor dergelijke zaken oppassen. Het raarst dat ik tot nu toe
gezien heb over Covid-19 is dat het eigenlijk om de Spaanse Griep gaat
die Fauci had geisoleerd uit overledenen die 100 jaar geleden in de
permavorst beschaven waren, dat Fauci de ziekte liet ontsnappen en de
ziekte via Australie terrecht kwam in China waar het werd verward met
een onschuldig virus, Covid-19. Sindsdien wordt de verkeerde ziekte
bestreden. Mensen kunnen van alles verzinnen.

Mensen die zich om de een of andere reden niet hebben laten vaccineren
zijn niet alleen kwestsbaar voor het virus zelf maar ook voor
pseudo-wetenschappelijke verhalen die van pas komen om hun standpunt te
onderbouwen. Er is trouwens niets mis met echt wetenschappelijk
onderzoek naar de bijwerkingen van vaccins. Bij de eerste 4 prikken
tegen Covid-19 had ik zelf ook bijwerkingen en bij de 5de niet meer.

Marc Fkuks, Amsterdam