[D66] Klimaatgewap publieke omroep

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Oct 29 19:10:29 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Ik geloof dat we je nu onder de meteosofisten kunnen rekenen

Ik ken het verhaal maar hang het zelf niet aan. Het gaat steeds weer
over die rothondjes. De Werken van Herakles en zo. Veel
Egyptische/Griekse maar ook Joodse en Viking-mythologie. Je kan het
overal om je heen zienwant Vrijmetselaars zetten het stilzwijgend overal
rondom ons neer.

> https://en.wikipedia.org/wiki/Clime

Ja, dit bedoelde ik met klimata.

Ik heb als student o.a. meteorologie gestudeerd bij de toenmalige
wetenschappelijk directeur van het KNMI (Henk Tennekes) en dan krijgt
men al die flauwekul niet.
Ik heb sterrenkunde gestudeerd (ben afgestudeerd in de Algemene
Relativiteitstheorie toegepast op het heelal, en ben in astrofysica
gepromoveerd) maar dan leert men niets over sterrenbeelden en
astrologie. Ik heb 1x op de universiteit gehoord dat er iets vreselijks
aan de hand zij met Sirius, maar dit was echt alles (Sirius is
Isis/Athena/Minerva, de hoofdster in de het sterrenbeeld Grote Hond als
Thoth/Hermes/Mercurius). En hiermee wordt overal getoverd. Maar het gaat
om de Kleine Hond (Horus/Apollo). Pas als men deze ziet, heeft men
begrepen wat er aan de hand zij en dit heeft beslist niets met
complottheorieen te maken. In ben de nuchtbaarheid zelve hoor.

Het feit wil dat klimaatwappies degenen zijn die menen anderen te laten
geloven dat de ware klimaatwappies de sceptici zijn. Dus precies
andersom.