[D66] We worden geregeerd door criminelen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Oct 22 10:22:31 CEST 2022

...twee misdaden van het kabinet de afgelopen 24 uur...

* Geen 500 maar 3500 boeren krijgen een schop onder hun reet.

https://nos.nl/artikel/2449312-fd-kabinet-moet-veel-meer-boeren-laten-stoppen-om-stikstofdoelen-te-halen

* Bankgegevens worden aan elkaar gekoppeld opdat men inzage heeft in het
   betalingsverkeer van onschuldige burgers. Zowaar een D66-wetje.

https://www.autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/nieuws/nieuwe-wet-opent-deur-naar-ongekende-massasurveillance-door-banken

De echte criminelen zitten echter in het parlement want dat kan immers
een eind maken aan deze gekte.

En dan is er nog de aanvoerdersbandgekte bij voetbal.
   https://www.knvbshop.nl/knvb-one-love-aanvoedersband.html

https://nos.nl/collectie/13781/artikel/2386208-wijnaldum-speelt-zondag-met-onelove-aanvoerdersband-tegen-uitsluiting-en-discriminatie
Iedereen mag denken wat hij wil (zogenaamd staat die band hier zelfs
voor) behalve degene die de band draagt. Kwestie van woke-gekte. Op de
band staat One (Mercurius) en Love (Apollo) met daartussen een regenboog
en de tekst 'voetbal verbindt'. Het gaat dus weer eens over de terugkeer
van Satan als de middels een regenboog verbonden Mercurius en Apollo.

En dan is er nog het instellen van meer sancties tegen Iran (vanwege een
drome-levering aan Rusland). Ik meen dat de EuroUnie (aan wie we het
Ukraine-conflict te danken hebben) wapens levert aan de andere partij en
dat als gevolg hiervan de Eurolanden zijn ingestort of heb ik dit
verkeerd begrepen ?

Het gaat maar door, het gaat maar door.