[D66] VU-eredoctoraat voor viroloog Marc van Ranst

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Oct 14 13:48:31 CEST 2022

Ja er zijn ook personen die het bestaan van coronavirussen in twijfel
trekken aangezien ze nogal moeilijk te isoleren zijn. Maar ik bedoelde
natuurlijk eigenlijk vaccinatiesceptici die in aanmerking zouden moeten
komen voor een prijs. De illegale vaccinatiecampagne is het grootste
medische schandaal ooit gebaseerd op fraude en bedrog van Big Pharma.
Informed consent over de experimentele RNA-therapie? Nee. Voorlichting
dat deze serums niet werken tegen virusoverdracht? Nee, alleen leugens
en propaganda. Is dat tegenwoordig wetenschapscommunicatie? Hoe deze
techniek er doorheen is ingevoerd is stuitend zoniet crimineel.

R.O.