[D66] VU-eredoctoraat voor viroloog Marc van Ranst

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Oct 14 12:03:11 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Heeft een coronascepticus al een ere-doctoraat of prijs ontvangen?

Zouden er uberhaupt coronasceptici zijn ? Niemand ontkent toch het
bestaan van coronavirussen - inclusief SARSCoV2/Covid-19 ? Sommigen
(wappies) ontkennen de ernst van de besmetting, de werkzaamheid van
maatregelen of vaccinaties maar niet het virus zelf.

Ik vind Van Ranst wel goed (vergelijk hem maar eens met Van Dissel). Hij
hoort wat mij betreft niet op Twitter thuis. Twitter is voor wappies
(het zijn zelfs min of meer dezelfde woorden).

Eredoctoraten zouden wat mij betreft alleen toegekend moeten worden aan
mensen die geen proefschrift hebben geschreven maar wel een bijdrage
geleverd hebben aan een bepaald vakgebied.