[D66] Inlegvelblues: Bestaat er eigenlijk wel een inlegvel ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Oct 7 11:59:43 CEST 2022

Van de week postte ik hier inlegvelblues die ik tegenkwam terwijl ik op
zoek was naar het beruchte inlegvel bij het Associatieverdrag dat
volgens de Amerikaanse president ons thans richting kernoorlog leidt.

Ik kon geen inlegvel vinden.

Ik nam altijd aan dat er een document was van EU-leiders waarin de
blabla staat waar Rutte het altijd over heeft. Het kan natuurlijk best
zijn dat ik beter had moeten zoeken maar vooralsnog ga ik er van uit dat
er nooit een dergelijke verklaring geweest is. Dat het louter gaat om de
zoveelste leugen van Rutte om ons parlement het Associatieverdrag met
Ukraine te laten goedkeuren tegen de wens van de Nederlandse bevolking
in. Een leugen die inmiddels rampzalige gevolgen heeft gehad en waarvan
het einde nog niet in zicht zij.