[D66] Regeren is wegkijken: Corona-gekte.

RO jugg at ziggo.nl
Tue May 31 17:02:31 CEST 2022

Ik heb laatst een coronatest gedaan, maar die was negatief. Echter heb
ben ik al weken zwaar neusverkouden. Misschien was het toch corona en
heb ik nu de nodige antilichamen in m'n lijf.

> M'n hemel, wat gaat het bar slecht in Nederland. Zo langzamerhand deugt
> er nergens ook maar iets van. Ik ken niemand meer die het Haagse en
> Brusselse nog vertrouwt. De Nederlandse democratie is zo dood als een
> pier. Alles is weg. Waarom stapt D66 niet deze vreselijke regering,
> waarom grijpt er niemand in ?
>
> Er is ook positief nieuws: Die lul van het NOS-Journaal is eindelijk
> opgestapt. Een ruine heeft Gelauff er van gemaakt maar hij is dan
> eindelijk weg.

Het weerbericht is nog het boeienst. Komt er een paradigm shift bij de
nossers? Het mag wel een tandje serieuzer, intellectueler en kalmer qua
camerabewegingen.

R.O.