[D66] Regeren is wegkijken: Corona-gekte.

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue May 31 14:05:04 CEST 2022

Gisteren fietste ik op de Schipholweg (de weg tussen Schiphol Oost en
Badhoevedorp). Het viel me op dat de Corona-test/vaccinatie-hal van
Schiphol op dat moment werd *afgebroken*. VWS wil kennelijk niet
voorbereid zijn op de volgende coronagolf - integendeel: De volgende
golf moet juist zo hard als maar mogelijk zij aankomen. Dat 'voorbereid
zijn op de terugkeer van corona in de herfst' is volkomen leugen. Men
wil juist *niet* voorbereid zijn. De coronawappies zitten bij het
RIVM/VWS.

Ik houd nog steeds de zelf de coronacijfers bij op,
   http://www.fluks.combidom.com/fluksweb/SARSCoV2.txt

Sinds 9 april worden de coronacijgfers aan de lopende band door het
RIVM/VWS *vervalst*. Niet zomaar 1 keertje, niet zomaar een keertje iets
fout doen of de computer down - neen, om de paar dagen gaat het fout.
Dagen later vult het RIVM zomaar wat cijfers in (deze neem ik dan over
uit de grafiek, trouwens).

M'n hemel, wat gaat het bar slecht in Nederland. Zo langzamerhand deugt
er nergens ook maar iets van. Ik ken niemand meer die het Haagse en
Brusselse nog vertrouwt. De Nederlandse democratie is zo dood als een
pier. Alles is weg. Waarom stapt D66 niet deze vreselijke regering,
waarom grijpt er niemand in ?

Er is ook positief nieuws: Die lul van het NOS-Journaal is eindelijk
opgestapt. Een ruine heeft Gelauff er van gemaakt maar hij is dan
eindelijk weg.