[D66] Ukrainecrisis: EU, Rusland en WO-III (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Mar 1 11:25:58 CET 2022

Ik, zojuist,
   Een paar jaar geleden lekte een generaal van het Pentagon dat
   de EuroUnie oorlog wenste met Rusland (ik heb dit destijds hier
   opgemerkt) en kijk eens waar we thans zijn.

...even gekeken in het archief van deze lijst...

Op 24 februari 2016,
   http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2016-February/062768.html
schreef ik, onder het kopje 'EU, Rusland en WO-III',
   Dit doet denken aan het vorig jaar uitgelekte Pentagon-rapport
   waarin staat dat de EU uit zou zijn op een nucleaire oorlog
   met Rusland - en dus op WO-III.

Wat thans gebeurt, heeft het Pentagon al jaren geleden voorzien !