[D66] Natieloos

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jul 26 12:37:28 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Met 'liberalen' wil je immers niet geassocieerd worden...
> Is Fluks nog lid?

Lid #2771.

Ik ben noch liberaal noch een andere ideologie toegedaan.

Ik ben een D66'er van het oude stempel. Glastra van Loon, Gruijters, Van
Mierloo enzo. Ik vind het vreselijk dat onze partij zo aan het klooien
is geslagen - het lijkt GroenLinks wel en hiervan moet ik niets hebben.
Voor mij beslist geen Woke of andere vorm van politieke correctheid. Wat
kort door de bocht ben ik tegen alles dat alternatief zij. Gewoon kijken
hoe de dingen echt zijn is voor mij voldoende.