[D66] Ijbeergate: Strijd tegen plastic (4)

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sun Jul 24 09:03:41 CEST 2022

Zo kennen we Fluks weer, altijd mekkeren op tekenen van
pseudowetenschap. Er zijn inderdaad 46000 doden gevallen van de
Covid-vaccins, Marc. Dit stilzwijgen is nog erger dan de laatste soap
rondom de hollandse pret-expeditie op Spitsbergen. De nieuwe
hoofdredacteur, van wie me de naam ontschoten is, moet blijkbaar ook
spitsroeden lopen.

In de laatste Gezond Verstand wordt D66 omschreven als een onzinpartij.
Ik zie eigenlijk wel een gat voor zo'n partij. De Radicale Onzinpartij
(ROP). Genoeg onzin op deze lijst om inspiratie uit te halen...

Jetten gaat men een plan komen om de industrie 'af te schalen'
(Limburger).  Dit keer geen onzin, want de energiezekerheid staat op het
spel en niet het klimaat. Zo zie je maar weer dat liberalen weigeren de
industrie te ontmantelen. Ze spreken liever van afschalen om het tzt
weet op te kunnen schalen? Nee, dat alles eerder naar de ratsmodee gaat
lijkt me veel waarschijnlijker. Mijn dromen tijdens de REMslaap gaan de
laatste tijd alleen maar over de atoomoorlog met levensechte
paddestoelen waarbij het dan de kunst is om dekking te zoeken voor de
klap voordat je wakker wordt.

René Oudeweg