[D66] Aantal Covid-19 besmettingen explodeert als nimmer eerder het geval is geweest (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 18 08:35:11 CET 2022

Ik, gisteren,
> dat het aantal besmettingen/dag gisteren 42472 zou zijn geweest.
> Johns Hopkins geeft zojuist (eerste telling, de definitieve is er
> pas morgen) 42352 besmettingen/dag. Het RIVM geeft nog steeds geen
> cijfer.

Rond 19:00 (3 uur later dan gewoonlijk) gaf het RIVM het cijfer dat ik
noemde. Iets eerder stond het ook op Teletekst. Johns Hopkins telde
vanmorgen 43789 besmettingen/dag.

Mijn voorspelling dat het aantal besmettingen/dag richting 50 tot 100
duizend zou gaan, lijkt uit te gaan komen. Uiteraard was dit (het
aantal, niet mijn voorspelling) ook de bedoeling.