[D66] GPT: What is Garmanbozia?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Dec 18 13:24:28 CET 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>
> ChatGPT (...) the idea that pain and suffering are
> a necessary part of the balance

Ja, da's waar het over gaat (er zijn overigens verschilende spellingen
van het woord, Garmanbozia, Garmonbozia).

Tegenwoordig is het begrip belangrijk nu de politiek-correcte elite tal
van crises over de mensheid uitstort in een wanhoopsdaad om op deze
wijze aan de macht te kunnen blijven (wat mij betreft bereiken ze het
tegendeel). Sommigen noemen het 'Satan'. Satan bestaat natuurlijk niet -
maar het Satanisme weer wel en er zijn wel degelijk Satanisten.

Enfin hier gaan mijn 'Garmonbozia'-bijdragen dan ook over. Onder het
motto 'je kan het gewoon zien maar mensen kijken niet goed'.