[D66] Garmonbozia: Democrisis: De moeder van alle crises

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Dec 16 12:05:32 CET 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Het enige hemellichaam dat niet in crisis is, is de dode zandplaneet
> genaamd
> de Maan. De ruimtevaartcrisis richt zich daarom, zonder het te beseffen

't Is te zeggen... De eerste 3 Amerikaanse ruimtevaartprogramma's
heetten Mercury (Grote Hond), Gemini (Tweelingen) en Apollo (Kleine
Hond) - het zijn de 3 sterrenbeelden rond het sterrenbeeld Eenhoorn. Het
huidige project heet Artemis (tweelingzus van Apollo en soms - net als
Athena - de ster Sirius in de Grote Hond) met als capsule de Orion
(eveneens een sterrenbeeld dat grenst aan de Eenhoorn). Apollo (soms: de
Zon) ging ooit naar de Maan en wat zie je dan ? En thans gaat Artemis
(in de Grote Hond) Apollo (de Kleine Hond) achterna en wat zie je dan ?

Met de Maan wordt fors getoverd. Los dit raadsel (het heet 'Het Raadsel
van het Ei') maar eens op: '1 ei is geen ei, 2 ei is een half ei en 3 ei
is een paasei'.

Het rare van de vrijmetselaarsgekte is dat men het gewoon kan zien
(vandaag zien we een half ei) maar dat de meesten niet beseffen wat ze
zien.

...ik vermoed dat het woord 'democratie' precies het tegenovergestelde
betekent van datgene dat we ondersteld worden te geloven...