[D66] Hongerwinterdebat: Het vertrouwen is weg

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Aug 25 09:58:05 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Zolang men nog niet met de pollepel de vuilnisbakken uitschraapt
> zoals tijdens de echte hongerwinter is er niets aan de hand.

[De onderwerpregel refereert naar wat velen te wachten staat, over het
debat, en over de uitspraak van Kaag]

Weken voordat menigeen begon te hamsteren toen Covid toesloeg, had ik
alles al in huis omdat ik voorzag wat er zou gaan gebeuren. Ook vorig
jaar september had ik alles al in huis toen de grootste Covid-klap nog
moest komen. Momenteel sla ik opnieuw alles in omdat het voor de hand
ligt dat het deze winter inderdaad volkomen vastloopt als gevolg van wat
krankzinnige politici aan het uitspoken zijn.

Politici maken het steeds erger i.p.v. te kijken hoe uit de crises te
komen en laten de burgers opdraaien voor hun pathologische keuzes. De
ideologie is weer eens belangrijker dan mensen. Politici staan nu niet
bepaald aan de kant van de burger: Ze willen zo veel mogelijk geld
drukken, een zo hoog mogelijke inflatie, en een zo groot mogelijke
oorlog. Hun media maken er schaamteloos reclame voor.

Deze waanzinnige politiek zou wel eens kunnen leiden tot de ondergang
van het Westen. Zelfs als er geen kernoorlog van komt.