[D66] Ijsbeergate: Plastic (8)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Aug 4 11:03:14 CEST 2022

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>
> De WEF-agenda is ook vrijmetselarij met hun sustainable development
> goals.
> Ik had dat 'inzicht' van je allang verwacht, maar blijkbaar nog niet
> doorgedrongen?

Ik zie niet overal complotten, ik kijk louter wat waar is en wat niet.
Met de poolexpedie van klimaatwetenschappers naar Spitsbergen is iets
mis omdat het nooit over het klimaat gaat maar bij nader indien wel over
occulte zaken.

Ik heb nog nooit naar het World Economic Forum gekeken, ik weet niet of
ook hier iets mis mee is. 'World' refereert naar Mercurius (als de Rex
Mundi) en 'Economic' eveneens (Mercurius is de God van de Handel). Het
WEF-logo lijkt inderdaad Maconiek te zijn. Men zou kunnen kijken of er
iets aan de hand zij met Klaus Schwab en Davos. Maar men mag hierbij
niet afgaan op beweringen van complot-theoretici.