[D66] Overheid geeft zorghelden een trap na met ontslag

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Apr 24 09:46:03 CEST 2022

Op 9 oktober 2020 (!),
   http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2020-October/067709.html
schreef ik hier,
   Terwijl we in Nederland hopeloos achter de feiten blijven aanlopen
   en maar wat zitten te zeiken over de mondmaskers, piramides en
   staafdiagrammen van ene Van Dissel, zet de Britse regering
   klinieken op voor mensen die aan het 'Post-Covid Syndrome'
   leiden (een groot gedeelte van de mensen die Covid-19 kregen,
   lijdt vervolgens aan PCS). In Nederland wordt nogal minachtend
   gedaan over de politiek van de Britse conservatieven maar deze
   lopen mijlen voor op al die zogenaamde progressieven in eigen
   land.

We konden het gewoon zien aankomen. Wat thans gebeurt is niet iets
waardoor we overvallen worden. Ik wist het omdat ik wetenschappelijke
artikelen lees. Maar bij het RIVM - laat staan bij VWS - leest men deze
niet want men weet alles beter. En waarom zou men uberhaupt iets lezen
als men het toch al weet ?

Deze idioten weten altijd alles beter.
Het is om gek van te worden.
En dat worden ze dan ook.