[D66] Vandrimmelant: Elk nadeel heeft z''n voordeel

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Wed Apr 20 20:00:49 CEST 2022

Volledig eens: ik heb in het verleden meerdere malen aangegeven mordicus tegen een lijstadviescie te zijn omdat deze indruist tegen de eerste handwijzer waar de partij zo graag mee kokketeert: "Ga uit van de eigen kracht van de mensen".
De affaire van Drimmelen heeft aangetoond dat partijbestuur en politieke top dit omgezet hebben in: "wij weten wel wat goed voor u is en beslissen in die geest."
Iedereen is naar mijn mening gerechtigd een advies uit te brengen, maar dat moet altijd vrijblijvend en niet bindend zijn. En dus inderdaad niet tekenen bij het kruisje.

Ernst Debets/
Zaanstad