[D66] Ukrainecrisis: Ukraine: Hongarije biedt hulp aan Poetin

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Apr 7 13:39:20 CEST 2022

[Zelf heb ik niet zoveel op met het op 1 lijn zitten van de Eurolanden
(doorgaans betekent dit zoveel mogelijk nieuwe ellende). Waarom de
Russische brandstoffen niet in roebels betaald zouden mogen worden, snap
ik overigens niet. Wat is hier het probeem ? Wellicht komt dit omdat ik
geen voorstander ben van de sancties - ik zie liever dat men iets
*doet*]

Bron:  Algemeen Dagblad