[D66] Verplicht Covid-19 vaccinatiebewijs

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Mon Sep 13 17:29:21 CEST 2021

Ha, een medestander inzake het gele boekje!
Alhoewel ik een smartphone heb, weiger ik de app te gebruiken want:
- Ik heb het gele boekje niet voor niets en het is ook buiten Europa geldig (Je mag weer naar Canada bijvoorbeeld en daar is de app waardeloos).
- Ik laat het niet toe dat de overheid via de app Orwelliaanse toestanden versterkt.

Nieuwe verkiezingen lossen niets op: Het CDA raakt al z'n zetels kwijt aan Lientje van de Boze Boerinnen Beweging en Pinokkio Mark. De populisten kraaien om het hardst en versplinteren compleet (wat moet je ook met imbecielen zoals Baudet en z'n hulpje?

Ik ga dus op 13 November met vaccinatieboekje maar zonder app naar het D66 congres..

Ernst Debets/
Zaanstad