[D66] Kabinet Chaos IV

Bert Bakker bertbakker7 at gmail.com
Wed Oct 6 13:18:17 CEST 2021

Ik heb dat stuk met Wilders ook gezien, maar volgens mij wilde hij weten
van wie Sjoerdsma het had, want die zat niet bij de onderhandelingen. Dus
het moest van Kaag of Jetten afkomstig zijn. Waarschijnlijk bij de briefing
na afloop van de gesprekken aan het formatieteam, zoals dat gebruikelijk
is. En daar zitten dan Sjoerdsma en de voorlichters bij.

Overigens vond ik het behoorlijk stuitend hoe Kaag weigerde om Wilders nog
verder van antwoord te voorzien, zo'n houding van Ik heb niets met u te
schaften.. murmelend en grinnikend..