[D66] ...nu mag ik zelf ook voordringen...

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Mon May 31 17:42:19 CEST 2021

On 5/31/21 12:08 PM, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

> Belangrijker: Ik heb bij de aanmelding voor de prik desgevraagd gezegd
> dat het RIVM beslist niet over mijn gegevens mag beschikken (ik
> vertrouw Van Dissel c.s. immers voor geen cent, men heeft wat mij
> betreft net even te vaak gelogen).

Ook wanneer je de afgelopen week de online afspraakmaakpagina
doorklikte, stond er nergens terzake bij dat dat betekent dat je een
probleem hebt met je vaccinatiepaspoort. En toen waren er al vragen over
de minister over geweest, meen ik.

Een ergerlijke lacune in de voorlichting.

(ik wordt vanavond geprikt, en heb natuurlijk wel toestemming gegeven
voor delen info met RIVM ;-))

Groeten,