[D66] ...nu mag ik zelf ook voordringen...

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon May 31 12:08:05 CEST 2021

Nadat ik vermeldde dat ik sinds de eerste prik roze-rood ben schreef
Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Jazeker, zolang je compliant bent mag je tegenwoordig alles. Zelfs een
> tweede prik als je allergisch bent voor Pfizer. Ik had de gok echter
> niet genomen.

> Heb je het al bij LAREB gemeld die allergische reactie?

  Neen. Ik zie de zin er niet van in want men doet er toch niets mee (zie
onder).

Ik heb gekeken op de website van de CDC. Hier staat dat zo'n verkleuring
een 'covid-arm' heet en dat een 2de prik mag. Het Lareb geeft - behalve
dat het er staat - geen info en volgens het Britse Lareb mag er helemaal
niets wanneer men bijwerkingen heeft. Ik heb het de huisarts gevraagd
voordat ik naar de prik-locatie ging en ze zei dat de 2de prik wel kon
en dat ik de verkleuring beslist moest aankruisen op de
eigen-verklaring. Toen ik dit gisteren deed, kreeg ik een rode sticker
op die verklaring geplakt en moest ik eerst naar de GGD-arts voordat ik
een prik kreeg. Ik speelde eerst nog met de idee niets aan te kruisen -
maar ja, ik val dan toch door de mand bij het prikken zelf...

Belangrijker: Ik heb bij de aanmelding voor de prik desgevraagd gezegd
dat het RIVM beslist niet over mijn gegevens mag beschikken (ik vertrouw
Van Dissel c.s. immers voor geen cent, men heeft wat mij betreft net
even te vaak gelogen).

Momenteel is hier het een en ander over te doen,
https://www.ad.nl/binnenland/vaccinatiegegevens-van-miljoenen-nederlanders-in-database-is-dat-wel-te-vertrouwen-br~aa2a471a/

Nitwit en oplichter De Jonge heeft besloten (het nepparlement zal het
hier wel weer mee eens zijn, want men is het daar waar het om Covid-19
gaat met de gekste dingen eens) dat mensen die dit niet-doorgeven van
hun data aan het RIVM hebben geantwoord, geen recht hebben op een
corona-paspoort. Ik ben dus *met terugwerkende kracht* de lul omdat De
Jonge manisch zij terwijl niemand op het moment dat ik de afspraak
maakte wist welke gevolgen dit voor mij als weigeraar zou gaan hebben.
Wat een ongelovelijk zak tabak is die man toch !! Hij blijft maar alles
doen om zoveel mogelijk problemen te veroorzaken.

Dit weekeinde spraken Van Dissel en de Jonge elkaar weer eens tegen over
wanneer in Nederland de corona-pandemie voorbij zou zijn (Van Dissel had
gelijk met dat dit onbekend zij; De Jonge lulde iets onnozels over 1
september a.s.). Slob wil dat de Inspectie vanaf volgende week scholen
gaat bedreigen die weigeren om de komende weken al gewoon onderwijs te
geven - scholen moeten van hem doen alsof er niets meer aan de hand zij
terwijl de meeste leraren nog niet zijn gevaccineerd. Het nepparlement
zal het allemaal wel weer slikken - controle op het beleid is er al lang
niet meer bij. Het parlement toont al doende louter aan dat het een
volkomen overbodige club zou zijn.

Tenslotte: Ik meldde van de week dat ik de vervalste data zou volgen
voor het aantal besmettingen op 27 mei 2021. Hieronder staat het
resultaat tot dusver - de data zijn afkomstig uit de linkergrafiek op
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl
      Datum           Aantal besmettingen op 2021/05/27
      2021/05/27      3426
      2021/05/28      3395
      2021/05/29      3389
      2021/05/30      3383
De grafiek verandert tot nu toe dus *elke dag* voor een *vast punt* in
het verleden (net als de grafiek van Van Dissel tijdens de technische
briefing aan het parlement dit doet). Men kan voor z'n ogen zien hoe en
wanneer de overheid de data aan het vervalsen is.

Marc Fluks