[D66] What a vaccine's "efficacy rate" actually means

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed May 26 17:32:18 CEST 2021

'k kom terug op mijn beslissing na dit bericht zojuist:

https://nos.nl/artikel/2382379-belgie-vaccineert-41-minners-voorlopig-niet-met-janssen-na-overlijden-vrouw

Nee, geen J&J vaccin voor mij.

Ik laat me niet naaien door die dandy Hugo de Jonge.

Ik bel zojuist met 0800-7070 of ik geen ander vaccin kan krijgen. Nee,
dat valt buiten u doelgroep was het antwoord! Maar misschien dat daar
verandering in komt, dat wist ze ook niet. Kortom, dikke shit.

Is er een prullenbakvaccin vraag ik. Nee, daar wist ze ook niets van en
verwijst me naar GGD N-Limburg of die iets kunnen regelen, maar die zijn
momenteel gesloten.

Kortom, ik wacht wel tot de eerste Janssendoden vallen in Holland en
vraag dan een ander vaccin. Kan wel een tijdje wachten... :-b