[D66] Garmonbozia: Suikerfeest vs. Hemelvaartsdag, Kaag vs. Wilders

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu May 13 13:13:07 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Hopeloos. Nederland is afgeschreven. Zelfs Fluks kan niet voorbij
> het eeuwige multiculti-thema denken en echoot nu Kaag en Wilders...

Zelf moest ik er vreselijk om lachen. Net als Kaag wist ik wel dat de
Ramadan afliep (kan men aan de Maan zien) maar toen ik vanmorgen naar de
markt ging - deze tot mijn stomme verbazing gesloten aantrof en ik aan
een voorbijganger naar het waarom vroeg, bleek het hemelvaartsdag te
zijn. Ik bleek net zo dom te zijn als Kaag.

> Waar zijn de Garmanbozia's gebleven?

Wie goed kijkt, ziet ze de hele dag door, hoor (jij dus ook, de truc is
om zich bewust te worden van wat men ziet) - de ellende zich echt
overal.

Deze zag ik recentelijk...

Vraag: Wat betekent Venus en Mars ?

Antwoord: Venus en Mars = Mercurius

Het vergt enige kennis van het RGB-kleursysteem om het uberhaupt te
zien...
   Rood  = #ff0000 (Mars)
   Groen = #00ff00 (Venus)
   Geel  = #ffff00 (Mercurius)
Het staat er - zoals altijd - gewoon. Maar zien we wat er staat ?

Kijk maar op http://www.fluks.combidom.com/javascript/colcodes.htm

Weetje: Blauw in het RGB-systeem als #0000ff is eigenlijk geen blauw -
het is iets dat enige gelijkenis vertoont met indigo. Blauw is #87ceeb.
Hiermee worden mensen opgelicht: Denk maar aan de homovlag (bifrostbrug,
covenant, satansvlag) - hier zit geen blauw in maar wel indigo. De echte
regenboog heeft geen 6 maar 7 kleuren (zowel blauw als indigo). Nu de
homo's toch langskomen: Venus staat voor vrouwelijk, Mars voor mannelijk
en Mercurius voor homo.

Van die dingen ja, van die dingen.