[D66] The Ollongren Paper

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Mar 26 09:30:09 CET 2021

De Kamer (en dus de burger) heeft er recht op te weten waarom er in de
aantekeningen van de - inmiddels ex-verkenners - Ollongren en Jorritsma
staat dat Omtzigt dient op te sodemieteren. Als de schuldige niet
bekent, dan dienen de lijsttrekkers van de huidige regeringspartijen
zelf op te stappen (dus ook die van D66) om nooit meer terug te komen.
Natuurlijk hebben ze er wetenschap van gehad - hun ontkenning
dienaangaande is leugen.

Het verkennersgedoe is inmiddels dermate besmet geraakt dat de Koning
het deze keer zelf maar weer moet opknappen, lijkt mij (zeg ik als
repubikein). De politiek blijkt momenteel te corrupt te zijn om het aan
de Kamer zelf over te laten Zowaar in de vorm van 2 ministers van het
huidige kabinet, een mens moet er maar opkomen.

Dit zijn maffiose toestanden.
Wat ben ik blij dat ik niet gestemd heb.

Marc Fluks, Amsterdam