[D66] BPOC2020 klaagt Rutte bij het ICC aan

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Jun 25 14:49:09 CEST 2021

Je redenatie slaat weer eens nergens op. Het is juist Rutte en zo. die
de pseudo-wetenschap representeren, anders zouden ze geen
massa-vaccinatie met een experimentele vaccins uitrollen. We weten
inmiddels meer van het virus af, en de mortaliteit is niet hoger
gebleken dan 0.15%. WETENSCHAP. De meeste schade is aangericht door de
nevenschade van de coronamaatregelen. WETENSCHAP.

Recent postte ik een wetenschappelijk experiment uit Japan waarin
keihard word aangetoond dat mondkapjes niet werken. WETENSCHAP.

Weer last van cognitieve dissonatie, Dolly?

PS: dat ik hier 2 artikelen van fvd postte wil nog niet zeggen dat ik
deze fascisten nu ondersteun of overhel naar de verkeerde kant...