[D66] BPOC2020 klaagt Rutte bij het ICC aan

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jun 25 13:29:15 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> merkte iets op over BPOC.

De Buitenparlementaire Onderzoekscommissie (BPOC) 'ondervroeg' ook die
Berber W. Pieksma waar je het eerder deze week over had...
   https://www.youtube.com/watch?v=xKgVRuaarkM

Men moet oppassen dat men niet verstikt geraakt in de
samenzweringstheorieen. Dat gedoe over gevaccineerden die spike-eiwitten
zitten te verspreiden is bijvoorbeeld afkomstig van de Mikovits die ik
hier eerder noemde - een berucht kwakzalfster in de States die haar
carriere begon met het vermoorden van kankerpatienten met vitamine C.

Men kan best vinden dat Rutte, De Jonge, Van Dissel, en anderen het
verdomd slecht gedaan hebben (vind ik ook, ze liegen een eind weg), maar
men mag niet overhellen naar de andere kant, naar pseudo-wetenschap.
Kwakzalvers zijn tegen mondkapjes - Rutte, De Jonge, en Van Dissel delen
deze mening.

Marc Fluks, Amsterdam