[D66] Capita selecta

R.O. juggoto at gmail.com
Tue Jun 22 11:58:29 CEST 2021

On 22-06-2021 10:37, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> [Ik pak maar wat onderwerpjes samen want Antid Oto mailt zoveel]

Ben nog in de kritische fase aangezien het onderwerp de grootste
criminele fraude aller tijden zal blijken te zijn, ICC waardig. Als ik
niet opgelet had was ik in de vaccinatiepropaganda getrapt en net zo'n
schaap geworden als vele anderen. Vandaar. Men heeft in elk geval niets
geleerd van het fiasco van de Mexicaanse grieppandemie.

> Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
>
> Is dit wel echt ?

Het zijn advocaten die procederen.

> Het is propaganda. Politiek-correct fascisme (sommigen noemen het
> 'knetterlinks').

Het is een massapsychose, en de redactie is mede schuldig aan het
censureren van kritische en alternatieve geluiden.

> In Nederland hebben we 'Cafe Weltschmerz', 'Gezond Verstand', en
> 'Ongehoord Nederland' - in het VK. heeft men sinds een week het online
> TV-station 'GB News',
>   https://www.gbnews.uk
> Geen idee of het echt zo rechts-conservatief zou zijn, ik heb er maar
> een kwartiertje naar gekeken.

Gezond Verstand is wel de moeite waard. Als burgermans er schande van
spreekt dat het in de kiosk ligt dan is dat een aanbeveling om het te
lezen. Ijskoningin Ollongren zei dat het het de fabeltjeskrant was,
Marion Koopmans wilde het blad laten verbieden. Met zo'n dedain worden
andere geluiden weggezet. Alles in deze krant kun je natrekken door de
links naar de bronnen op de site.

> Overigens, ik ben nooit gevaccineerd geworden tegen de Mexicaanse griep.

Ja, waarom eigenlijk niet en voor Covid-19 wel? Is het puur de angst die
ons aangejaagd is door het in de A-klasse te plaatsen?