[D66] Capita selecta

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jun 22 10:37:37 CEST 2021

[Ik pak maar wat onderwerpjes samen want Antid Oto mailt zoveel]

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> https://stichtingcoronaonderzoek.nl

Is dit wel echt ? Doet men wel onderzoek naar corona (ik heb niet de
indruk) ? Is dit niet zoiets als homostudies ? Dus zo gefixeerd zijn op
iets dat elk onderzoek ernaar uit den boze wordt geacht - iets van enge
ongelovigen ? Zoals religieus onderzoek naar hoe men naar de hel/hemel
zou varen.

> Ik herken me totaal niet meer in de werkelijkheidsbeleving van het
> NOS-Journaal.

Het is propaganda. Politiek-correct fascisme (sommigen noemen het
'knetterlinks').

Maar het is wel oppassen geblazen: Het tegenovergestelde van het
beweerde in het NOS Journaal hoeft hiermee nog niet wel waar te zijn en
in het journaal kan best iets zitten dat waar zij (het integratieve
model is juist de ergste: wat is echt en wat niet ?).

In Nederland hebben we 'Cafe Weltschmerz', 'Gezond Verstand', en
'Ongehoord Nederland' - in het VK. heeft men sinds een week het online
TV-station 'GB News',
   https://www.gbnews.uk
Geen idee of het echt zo rechts-conservatief zou zijn, ik heb er maar
een kwartiertje naar gekeken.

Overigens, ik ben nooit gevaccineerd geworden tegen de Mexicaanse griep.