[D66] Gevaccineerd door het leven

R.O. juggoto at gmail.com
Sat Jun 19 00:14:12 CEST 2021

Je bent gewoon een mak schaap net als die anderen die zich zonder zich
te informeren laten vaccineren. Zo zie je maar weer dat angst zaaien
door de overheid zelfs een hardleerse scepticus in een compliant burger
kan doen veranderen. De zogenaamde pandemie wordt gebruikt om angst te
zaaien, het enige middel dat nog werkt om de burger te laten gehoorzamen
en commanderen nu de ideologieën en religies hebben afgedaan.

Is het niet frappant dat bij alleen het J&J een schriftelijk consent
wordt gevraagd dat men op de hoogte is van de risico's? Alsof de andere
vaccins volledig veilig zijn. Wederom schandelijk bedrog van de Jonge,
die ook maar beter opgeknoopt kan worden door het ICC.

Men houdt de burger nu de kluif van de vakantie voor. Laat u vaccineren
want dan kunt u op vakantie en de toerist uithangen! Zo lust ik er nog
wel een paar...

Hoe staat het met je covid-arm, dolly?