[D66] ...nu mag ik zelf ook voordringen... (3)

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed Jun 2 10:15:43 CEST 2021

Dat is nog maar de vraag of het waard was. De immuniteit schijnt max 3
maanden te zijn (limburger).  Dus in de herfst als er wellicht een
nieuwe golf komt moet je weer een prik halen met de nodige risico's
vandien...

Pas op, een stekende hoofdpijn kan op een bloedprop duiden. Ik zou toch
maar voor de zekerheid de huisarts bellen.