[D66] Zorgen GGD's over toenemende fraude met vaccinatiebewijzen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jul 23 11:13:45 CEST 2021

Ik heb voor mijn vaccinatiebewijs in de kantoorboekhandel een fraai
hoesje gekocht en het bewijs zo opgevouwen dat het in het hoesje past.
Ziet er professioneel uit. En nu worden die dingen dus vervalst of wordt
de prik zelf omzeilt (kan inderdaad - men krijgt eerst het
vaccinatiebewijs en pas daarna de prik).

Als men zich telefonisch aanmeldt voor vaccinatie dan wordt de vraag
gesteld of het RIVM over je gegevens mag beschikken. Ik gaf aan dat ik
dit niet wil omdat ik Van Dissel niet vertrouw. Vervolgens neemt het
RIVM wraak: Wie het bovenstaande gezegd heeft, heeft *geen* recht op een
QR-code. Mag niet van Van Dissel en uiteraard doet de Kamer niets tegen
dergelijk machtsmisbruik.

Gevolg: Ik kan niet bewijzen dat ik gevaccineerd ben ook al heb ik een
vaccinatiebewijs (ik heb er zelfs 2 - voor elke prik 1). In zo'n land
leven we momenteel. In het land waar artsen overtallige AZ-prikken
moeten vernietingen van de Inspectie van VWS zodat ze niet naar het
buitenland kunnen. Mag ook al niet van Van Dissel. Het is om dol te
worden, die vent.

Marc Fluks, Amsterdam

PS: In Elsevier deze week: Van Dissel zou 6 miljoen aan de crisis hebben
overgehouden. Als men hierna googelt, dan vindt men het meteen maar de
bronnen lijken mij net zo onbetrouwbaar als Van Dissel zelf.
https://www.google.com/search?q=Van+Dissel+6+miljoen