[D66] [JD: 147] Post-evacuatie zonsopgang

R.O. juggoto at gmail.com
Mon Jul 19 06:38:17 CEST 2021

Ik heb in elk geval geleerd hoe je snel moet beslissen om te vertrekken.
Nu had ik ook kunnen blijven zitten, net als mijn buurman, en een
NL-alert afwachten maar dan ben je meestal te laat. De hotels liepen ook
al vol. Ik kreeg al visioenen dat klotsend water de straat in stroomde
dat ik van mijn balkon zou filmen waarna het viraal zou gaan via venlog.nl

Leuke anekdote van mijn buurman: bij de vorige ramp in 1995 bezocht een
zekere mevr. Trix ons wooncomplex. Het water had toen 1,5 meter hoog
gestaan op de begane grond...

Ik schaar me achter de oproep van Scholten dat volgende week iedereen
weer welkom is en vlaai kan komen eten op de goede afloop. Nog even
wachten hoe het verder stroomafwaarts zal vergaan...

De investering in de Maaswerken heeft zich dubbel en dwars uitbetaald.
Ik vrees dat ze een volgende testproef echter niet meer zullen doorstaan.

R.O.