[D66] Faux pas

R.O. juggoto at gmail.com
Wed Jul 14 16:49:15 CEST 2021

On 14-07-2021 09:44, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> [...]
verschillende plekken zijn gearresteerd. Hierdoor kwam ik te weten > dat
er dwars door Amsterdam-Noord een Melkweg loopt. De Melkweg > begint bij
Sportpark Melkweg in noodwest,

... Hier in Venlo is de Melkweg begonnen in het keizerstraatje waar ooit
Napoleon op z'n paard doorheen galoppeerde richting Parade. Dat is de
Venlose day zero. De Venlose zonsverduistering bevindt zich in poppodium
Grenswerk, waar het Tweede werk van Hercules werd voltooid. In de
Maaspoort bevinden zich de poorten naar de Hel. (/Wenn ich das Wort
Kultur höre/, entsichere ich meinen Revolver) Met het stijgend Maaswater
staat onze veelvraat de krokodil (geen paarse) de komende dagen weer in
de picture. Hoogwaterkunst als voorbode van de draaikolken van zwarte
gaten, zonnevlekken, hittegolven en corona pockets. Bij het Stadskantoor
met groene gevel, dat volgens het craddle-to-craddle principe is
gebouwd, wordt momenteel aan het Derde werk getimmerd voor een tweede
planeet. De fundering is van dezelfde rotte betonplaten als die
ingestorte parkeergarages. De Venlose Boeroeboedoer c.q.
bureaucratentempel zal ooit hetzelfde lot ondergaan als de Twin Towers.
De recent geopende Lage Loswal, de Venlose wallen die zich ooit op de
Hogeweg bevonden (de weg naar hogere galactische regionen), loopt
inmiddels onder water. Zie foto. Ik ga morgen op inspectie uit en zet
een videoverslag op venlog.nl.. stay tuned.

Image

Duurzaam stadskantoor Venlo - Architectuur.nl