[D66] Vijfde corona-golf

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jul 14 10:53:20 CEST 2021

Als ik naar de cijfers kijk dan schat ik zo in dat de R-waarde eerder
richting 10 beweegt en beslist geen 2.17 kan zijn - ook al beweren
OMT/RIVM/VWS van wel. Inmiddels beschouwen Duitsland en Oostenrijk ons
land als risico-gebied en dit doen ze natuurlijk niet voor niets. Ze
kennen de luimen van Van Dissel, ze kennen de manische bokkesprongen van
De Jonge. Ons land is zo onbetrouwbaar als de pest want er wordt nota
bene over nagedacht hoe men de zaak zo optimaal mogelijk uit de hand kan
laten lopen. We zijn thans het gevaarlijkste land van Europa en een van
de gevaarlijkste landen ter Wereld.

Ik was voor de helft door mijn voorraden heen maar inmiddels ben ik ze
weer gaan aanvullen. Het ligt immers voor de hand dat de echte
corona-ramp nog moet komen. Ik draag ook nog steeds een mondmasker - al
was het maar omdat dit niet mag van Van Dissel. Met Van Dissel en De
Jonge aan het roer en een volkomen in de war zijnd parlement lijkt een
nog grotere puinhoop onafwendbaar. Net zoals ze vorig jaar deden, liegen
ze hetzelfde als Engel van Viruswaarheid. Voor hen is wetenschap ook
maar een mening.

Hoe groot de administratieve gekte wel niet zij blijkt uit het feit dat
ik deze week voor de 3de maal een oproep kreeg om me te laten vaccineren
terwijl dit reeds na de 1ste oproep is gebeurd.

Grappig is Eurofielen en Euroskeptici van positie te zien wisselen.
Eurofielen willen dat elk land voor zichzelf een zo groot mogelijke
puinhoop mag creeeren en Euroskeptici vinden dat het tijd zij voor een
Europese koers. Het kan verkeren.

En dan krijgen we de Olympische Spelen ook nog eens voor onze kiezen.
Tokyo heeft de noodtoestand uitgeroepen en dus gaan de Spelen in Tokyo
gewoon door - wat anders ? Politici laten zich momenteel van hun meest
gevaarlijke kant zien. Gek zijn ze, volkomen gek. Goed voor afschot.

Op naar de 6de golf, jongens...