[D66] [JD: 140] La época de los perros (Re: complotten en hondjes)

R.O. juggoto at gmail.com
Mon Jul 12 13:55:59 CEST 2021

Wat betreft "de hondjes" ... 'k heb ze gezien, maar het waren geen
honden van vrijmetselaars maar Duitsers. Sterker nog, ik heb ze gefilmd
op [JD=1], de start van de Mexica kalender. Geen complot maar de opening
van een nieuwe epoch. La época de los perros.

EPOCH: [TONALPOHUALLI] 13-Miquiztli | 1-Ocelotl | 9-Calli
        [CE] 2021-02-23
        [LC] 13.0.8.5.6

http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2021-February/068859.html
https://youtu.be/v9xybfLDy2A?t=1778

Soms kun je 'echte dingen' gewoon filmen... Probeer het ook eens.

R.O.

--

reinold at UM700:~/bin$ infodate
UTC     : Mon Jul 12 11:39:50 2021
Day     : 12
Month   : 7
Year    : 2021
Julian day (JDN) (Vogelaar): 2459407.500000
---
Gregorian calendar: Chronological Julian day number since [JC/GC] March
1 200 (Fluks): 665241
Julian calendar   : Chronological Julian day number since [JC/GC] March
1 200 (Fluks): 665254
Delta             : 13
---
Chronological Janssen day number (JD) since February 23 2021: 140
Member of D66 from 18/3/2021 till 25/4/2021
Chronological Proyect day number: 119
Days till DD-day (6-6-2025): 1425  Julian calendar: 1412
---
isodayyear: 193
isoweeknr: 28
isoweekday: 1