[D66] Tweede Kamer ziet niets in opnemen EU-lidmaatschap in Grondwet

R.O. juggoto at gmail.com
Fri Feb 12 16:44:35 CET 2021

Een rechtsstaat die 'geijkt' wordt dmv een Grondwet kan net zo corrupt
en vol willekeur zijn als de huidige. Hoe stel je je dat voor, dat
ijken? Wie bepaalt dan de norm voor dat ijken?

Ik ben voor geen enkele wetgeving of wetmatigheden als anarchist zijnde,
een libertaire orde dus.

Ik weet dat je beïnvloed bent door Descartes, die dacht dat dieren
gevoelloze machines zijn. Laten we hopen dat de aivd-informant dr. MAF
in z'n volgend leven een productiedier zal zijn. Dan toetert ie wel
anders...