[D66] Nederlandse experts draaien als een windvaan

R.O. jugg at ziggo.nl
Sat Feb 6 18:49:00 CET 2021

Jij stelt wel vragen bij de expertise van het OMT, maar niet bij de
heilige graal van de wetenschap zelf.  Alsof de wetenschap alles kan
weten en voorspellen... Sciëntisme is ook maar een geloof.

Ik heb m'n Russische bontmuts alvast uit de kast gehaald, de winterpret
zo dadelijk beginnen op venlog.nl...