[D66] Nederlandse experts draaien als een windvaan

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Feb 6 17:54:19 CET 2021

...wat voor Nederland geldt, geldt ook voor Europa...

Een week geleden of zo vielen Eurofielen het Hongarije van Orban aan
omdat men daar het inferieure Russische vaccin had ingekocht in plaats
van het superieure westerse spul te bestellen en nu willen ze het
Russische vaccin graag zelf. Von der Leyen scheldde Orban uit, sloeg
wartaal uit over niet-geleverde superieure vaccinaties en thans is ze
zelf aangeschoten wild.

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> En jij bent de expert zeker...

Tot nu toe heb ik alles dat we het afgelopen jaar meegemaakt hebben,
voorspeld (niet dat het erg moeilijk is, hoor), hierbij ging ik
voortdurend in tegen al die zogenaamde experts.

Het is toch vreselijk om te zien dat al die malloten, die we voortdurend
op de TV zien en waarachter politici laf wegkruipen, plotseling exact
het tegenovergestelde te horen beweren ? Waaruit bestaat hun expertise
dan ? Waarom zouden we naar dit soort kwakzalvers luisteren ? Waarom
zouden we zo'n De Jonge ook maar 1 seconde langer serieus nemen ? Of dat
vreselijke parlement dat deze week opnieuw uit z'n bol ging ?
(Toegegeven: de PvdA viel ditmaal mee).

Uiteraard komt er nog veel meer ellende aan.
Ze doen alles steeds weer opnieuw volledig verkeerd.
En niemand die er ook maar iets tegen doet.

Ik volg de zaak een beetje (veel krijg ik per email, vandaag nog 1 over
Covid-19 medicatie van het Amerikaanse NAP,

https://www.nap.edu/catalog/26063/rapid-expert-consultation-on-allocating-covid-19-monoclonal-antibody-therapies-and-other-novel-therapeutics-january-29-2021
en als ik een schermpje van m'n browser open, krijg ik - ongevraagd -
het laatste nieuws) maar ik heb er geen flauwe notie van wanneer ik zelf
aan de beurt ben voor een prik. Op,
   https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-vaccinatie
staat wel iets maar het is dermate onsamenhangend dat er niets uit valt
op te maken.