[D66] Geitenpaadje zetten booster-vaccinatie gevonden

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Dec 15 08:54:17 CET 2021

Ik heb geen schriftelijke oproep gehad voor het zetten van de
boosterprik en kan ook niet online een afspraak maken want ik bezit geen
mobieltje (nodig voor DigID).

Geitenpaadje: Ik had de oproep voor de 1ste prik bewaard met hierin
stond een telefoonnummer en een inlogcode van de GGD. En dit bleek
zowaar nog steeds te werken... 1 minuutje wachten aan de telefoon en ik
kon meteen worden ingepland. Over twee weekjes kan ik langskomen voor
het zetten van de prik. De Jonge en consorten belemmeren mij niet langer
de weg !

Wat zat de malloot gisteren trouwens weer te liegen tijdens de
persconferentie. Ik ben van nature een rustig tiep maar ik werd nogal
kwaad op de gek. Geruchten gaan dat hij minster van onderwijs gaat
worden - zoja, dan zal hij zich er thuis voelen want ons land loopt qua
kennis internationaal flink achter. Kwestie van onderwijsexperimenten.