[D66] Inflatie, rente, belasting

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Wed Dec 1 20:14:10 CET 2021

Over die Box3 belasting: er is volgens mij onlangs een uitspraak geweest van de Hoge Raad dat deze belasting op oneerlijke gronden werd berekend (in ieder geval over spaarrekeningen). Gevolg hiervan is dat de belastingdienst bij spaarrekeningen moet gaan kijken naar het werkelijk behaalde rendement.

Ernst Debets/
Zaanstad