[D66] Ethici zijn het contact met de realiteit kwijt

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Aug 27 19:03:41 CEST 2021

Het zijn niet alleen de ethici die het contact met de realiteit kwijt
zijn. Het is nu een massafenomeen veroorzaakt door de ongenadige
propaganda. De suggestie dat de ethiek eruit moet in de politiek erin is
geen oplossing. Ik heb niet het idee dat ethiek, behalve het platte
gemoraliseer, in de coronacrisis ook maar een rol van betekenis heeft
gespeeld. Er zitten geen ethici in het OMT. Verder ben ik het wel eens
met Ten Bos.