[D66] Positief berichtje van het vaccinatiefront

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Apr 25 17:23:56 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>
> De Staat der Nederlanden is overleden/opgeheven voordat het
> vaccinatieprogramma
> is afgerond. (...) Omdat ik niet meer solidair meer ben met de
> Nederlander laat
> ik me ook niet vaccineren.

Er bestaat toch geen verband tussen een rampzalig vaccinatieprogramma en
of je zelf een prik wil hebben ?
Als je twijfelt, moet je je huisarts om advies vragen. Daar zijn die
mensen toch voor ?

Zelf werd ik gisteravond na de prik plotseling overal roze. Alsof ik te
lang in de Zon gelegen had. Heel raar. Het doet geen pijn maar hier en
daar begin ik zelfs te vervellen. Het ziet er wat vies uit.

...maar ja, Corona en de Zon, daar wordt tegenwoordig mee getoverd...