[D66] Positief berichtje van het vaccinatiefront

R.O. jugg at ziggo.nl
Sun Apr 25 16:53:51 CEST 2021

Lidmaatschap D66 opgezegd:

Geachte heer/mevr,

Ik zeg mijn lidmaatschap van D66 per direct weer op.

Reden: de campagne rondom het 'nieuw leiderschap' en de feiten rondom de toeslagenaffaire.

Lidnummer: ****62

In de hoop u voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet,

reinold at UM700:~/Projects/Cal$ jd
UTC     : Sun Apr 25 14:50:49 2021
Day     : 25
Month   : 4
Year    : 2021
Julian day (JDN) (Vogelaar): 2459329.500000
---
Gregorian calendar: Chronological Julian day number since [JC/GC] March 1 200 (Fluks): 665163
Julian calendar   : Chronological Julian day number since [JC/GC] March 1 200 (Fluks): 665176
Delta             : 13
---
Chronological Janssen day number (JD) since February 23 2021: 62
Member of D66 from 18/3/2021 till 25/4/2021
Chronological Proyect day number: 41
Days till DD-day (6-6-2025): 1503  Julian calendar: 1490